وب سایت افق نور

تلاش وب سایت افق نور ، ترویج فرهنگ بسیج است

وب سایت افق نور

تلاش وب سایت افق نور ، ترویج فرهنگ بسیج است

وب سایت افق نور

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.امام خمینی(ره)
ایمیل: websiteofoghenoor@yahoo.com
جیمیل: websiteofoghenoor@gmail.com
کانال ایتا:https://eitaa.com/ofoghenoor1

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

دومین «نشریه» پایگاه مقاومت بسیج شهید علامه مطهری(ره)

«پیشاپیش هفته بسیج گرامی باد»

ofoghenoor.ir

شهادت، همیشه با ارزش است و فداکاری در راه خدا، همیشه کاری عظیم و ارجمند است.                        مقام معظم رهبری(مدظله العالی)


به گزارش خبرنگار افق نور از پایگاه شهید علامه مطهری(ره)؛

تشییع پیکر با شکوه شهید سروان فرهاد حاج محمدی از نیروهای «پلیس آگاهی تهران» روز یکشنبه 94/08/17 ساعت 7:30 صبح از درب منزل پدر شهید توسط نیروی پلیس آگاهی تهران، نیروی انتظامی 153 شهرک ولیعصر، سپاه ناحیه مسلم بن عقیل، حوزه 257 علی بن موسی الرضا(ع)، بسیجان پایگاه شهید علامه مطهری(ره) و پایگاه شهید حیدری، نماز گزاران مسجد المهدی(عج) و مسجد موسی بن جعفر(ع)، شهرداری منطقه 18، شورایاری محله و تمامی اهالی محل برگزار گردید.  

تصاویری از مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سروان فرهاد حاج محمدی

 

ofoghenoor.ir

شهادت 2 مأمور پلیس آگاهی تهران بزرگ


 

عقربه‌ها ساعت 8:50 دقیقه روز پنجشنبه 14 آبان ماه سال‌جاری را نشان می‌داد که سناریوی مرگبار 2 مرد موتور سوار در مسیر ورودی بزرگراه حکیم به بزرگراه شیخ فضل‌الله به پلیس مخابره شد.

خیلی زود تیمی از مأموران راهنمایی و رانندگی و مأموران پلیس کلانتری در محل تصادف حاضر شدند و در همان بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که 2 مرد موتور سوار که ستوان یکم فرهاد حاج محمدی و گروهبان یکم مصطفی یوسفی نام داشتند از مأموران پلیس آگاهی تهران هستند. خیلی زود مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس بستان‌زاده از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای افشاگری این سناریوی مرگبار وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که 2 مأمور سوار بر موتور پالس در حال مأموریت بودند که کامیون هیوندای سفید رنگی پس از برخورد با آنها پا به فرار گذاشته است. خیلی زود تیم‌های ویژه برای شناسایی راننده خودروی فراری دست به کار شدند و در این مرحله به سراغ دوربین‌های راهنمایی و رانندگی رفته و با بررسی صحنه تصادف موفق به شناسایی خودروی فراری شدند. بدین ترتیب صاحب کامیون هیوندا ردزنی شد و عصر همان روز حادثه در عملیات پلیسی دستگیر شد.

سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: 2 مأمور با لباس شخصی در حال انجام مأموریت بودند که کامیون سفید رنگ در حالی که سرگرم صحبت با تلفن همراه بوده است متوجه موتور سواران نشده و با آنها برخورد کرده است.

وی افزود: 2 مأمور جوان که در تعقیب سوژه‌ای در بزرگراه حکیم بودند پس از ورود به مسیر بزرگراه شیخ فضل‌الله، کامیون هیوندا به آنها برخورد کرده که باعث به شهادت رسیدن این 2 مأمور شده است.

سردار محمدیان افزود: راننده خودرو در اعترافاتش نیز گفته است که متوجه 2 جوان موتور سوار نشده است که با آنها تصادف می‌کند. بنا به این گزارش، بازپرس بستان‌زاده در بررسی‌های فنی و پلیسی این حادثه تلخ را یک تصادف اعلام کرد و مرموز بودن یا با انگیزه بودن این سانحه را رد کرد.

متهم برای بررسی‌های بیشتر در اختیار مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد که پیکر این دو مأمور به پزشک قانونی منتقل شده و پس از طی تشریفات، روز یکشنبه مورخ 94/08/17 ساعت 9:00 صبح در تهران تشییع خواهد شد.

ofoghenoor.ir

تصاویری از «فرقه های انحرافی» با توضیحات، جهت آگاهی


 

 

 

ofoghenoor.ir

گزارش تصویری از نصب بنرهای، «فرقه‌های انحرافی» در صحن بیرونی مسجد المهدی(عج) جهت آگاهی جوانان و نوجوانان اهالی محله توسط بسیج پایگاه شهید علامه مطهری(ره) . 

ofoghenoor.ir